شیمی فیزیک

علوم پایه

شیمی فیزیک

علوم پایه

شیمی فیزیک
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۹ اسفند ۹۴، ۲۰:۴۷ - فاطمه
    تشکر
پیوندهای روزانه

دانلود آزمایشگاه مجازی شیمی

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ

آزمایشگاه مجازی شیمی CROCODILE CHEMISTRY نرم افزار کاربردی در زمینه های مختلف شیمی که با یک آزمایشگاه مجهز با قابلیت های فراوان و کاربری آسان اجازه می‏ دهد آزمایش‏ات شیمی را بدون پا گذاشتن در آزمایشگاه و احتیاج به هیچ وسیله‏ ‏ای به جز رایانه انجام داد.
مواد و وسایلی که در نرم افزار گنجانده شده ، به طور کامل نیازهای یک آزمایش در سطح دروس دبیرستان و حتی سطوح پیشرفته تر را تأمین می کند ونحوه ی کار با آن بسیار آسان است. اگر پیش از این با برنامه های مشابه، نظیر CHEMLAB کار کرده و مشکلات کار با آن را تجربه کرده باشید، متوجه خواهید شد که نرم افزار CROCODILE CHEMISTRY به گونه ای طراحی شده که هنگام کار با این نرم افزار، با حداقل پیام های خطا مواجه خواهید شد. کار با این نرم افزار به حدی آسان است که حتی نیاز به HELP برنامه را نیز احساس نمی کنید.


هنگام انجام واکنش ها، نرم افزار امکانات جالب در اختیارتان می گذارد؛ به طور مثال: می توانید فعل و انفعالات را به شکل معادله های شیمیایی که دائماً با پیشرفت واکنش تغییر می کند ببینید، یا ازمشاهده انیمیشن های شبیه سازی تغییرات در سطح مولکولی که حتی تناسب کمی، اتم ها نیز در آن رعایت شده است، لذت ببرید. به نقل قول از تبیان.

این نرم افزار را در فایل زیپ گإاشته ام و اول باید با وینرار وارد آن شویدو آن را نصب کنید اگر هر سوالی داشتید میتوانید کامنت بذارید.

وقتی این را نصب کنید وبعد از اجرا از شما درخواست سریال میکند واین هم شماره سریال آن است:

Name :WWW.PARANDCO.COM

Serial:CH000SS-605-VVDIR

دریافت

حجم: 18.7 مگابایت
توضیحات: برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۶)

  • شیدا ماژکو
  • باعرض سلام و خسته نباشید من موقعی که میخواهم از برنامه استفاده کنم یه پنجره ای باز میشود و اطلاعاتی درمورد شخصی که به  من اجازه استفاده از این برنامهرا داده است میخواهد من باید چی بنویسم؟

    پاسخ:
    خیلی ببخشید از این که دیر جوابتون رو میدم .چون من حدود دو ماه بود که به وبلاگم سر نزده بودم
    اگر قسمت توضیحات رو بخونی گفتم که باید برای وارد شدن داخل برنامه اطلاعاتی را وارد کنی که اونجا نوشته شده
    من وارد کردم ولی گزینه next روشن نشد.
       سلام با عرض پوزش من این برنامه رو نصب کردم کد که شما دادین قبول نمیکنه چیکار باید بکنم
    آیا نرم افزار رایگان است
    خیلی خیلی مررررسی
    ولی نرم افزار پیچیده ای هس
    رمز فایل دانلود شده چیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی